Gigabyte GA-8IPE1000-G - brak dźwięku

Autor: cOOba <cooba0_at_op.pl>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 23:32:04 MET

Jeśli nie jest to aż tak duży problem - mam serdeczną prośbę o pomoc, bo
ręce mi opadają.
Zakupiłem w dniu dzisiejszym nową płytę główną Gigabyte GA-8IPE1000-G (do
drugiego komputera), bo tamta szwankowała.
No o teoretycznie płyta została zamontowana, system /XP Home/ działa, wsio
jest ok. Problem tylko w tym, że nie działa dźwięk.
Próbowałem przewertować zarówno instrukcję do płyty, zasoby sieci, ale dalej
system jest głuchy.
Zapewne spotkam się z komentarzami typu 'należy mieć szklaną kulę żeby
przewidzieć przyczynę' ale w chwili obecnej, zwłaszcza, że osoba której
problem dotyczy 'naciska' na znalezienie rozwiązania i to jak najszybsze. W
związku z tym, że przyczyn może być wiele stąd też serdeczna prośba o
jakąkolwiek podpowiedż - gdzie szukać przyczyny tego faktu, co można
spróbowac zrobić ? Może po jakimś pytaniu z Waszej strony będę umiał
powiedzieć coś więcej, ale teraz jakoś ciężko mi złożyć sensowniejszą
odpowiedź.

Za każde info z góry serdecznie dziękuję i pozdrawiam......
uffffffffff......

--
cOOba ('Sweet Home Alabama - Where the skies are so blue")