Re: WMP 9 i DirextX 9

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 21:41:37 MET

"Jakubek" <jakubek_01@epf.pl> wrote in message
news:4370a3a0$0$5424$f69f905@mamut2.aster.pl...
> To co innego ?
>
> Chętnie bym używał coś innego, ale np, niektóre programy uzywają WMP jako
> "transportu"
>
> Nie jestem zbyt biegły, jeżeli masz jakieś inne rozwiąznie które pozwoli
mi
> słuchać radia i ogłdać telewizję - to chętnie przyjmę poradę

Zamiast WMP polecam
http://www.free-codecs.com/download/Windows_Media_Lite.htm - bez tego calego
skopanego gui... from m$ - jako ze wykorzystuje engine wmp to mozliwe jest
ogladanie nawet tego co dotad bylo niemozliwe bez wmp.
do muzyki tylko foobar2000 a do tv - zaleznie co sie ma - jesli cos na bt47x
albo 87x to dscaler. jako codec (w 99% przypadkow jesli nie robi sie niczego
w video extra) wystarczy ffdshow, jako player do filmow tylko media player
classic (przy okazji odpada problem nakladek bo ten player moze wyswietlac
na wmr9 czyli nie jest ograniczony hardware). dodatkowo wesprzec mozna sie
virtual lan client (czasem lepiej radzi sobie z niektorymi rzeczami),
zainstalowac jeszcze quicktime alternative i real alternative. Wszystko
darmowe i bez spyware, adware, trojanow, szpiegow, licencji, system nie jest
spuchniety, dziala stabilnie, mozemy skorzystac z najnowszych technologii.
TV odpalisz w VLC, w MPC, mozesz tez sluchac muzy ale - IMO najlepiej miec
specjalizowane programy (nic nei potrafi tak obrobic obrazu jak dscaler -
tylko ona da ci normlany obraz z TV na monitorze - sprobuj ogladac mecz na
LCD... porazka a dscaler to umozliwia - zreszta wiele kart wlasnie
wykorzystuje jego filtr dx). Foobar... foobar to odzielny rozdizal - robie
to co sie chca i jak sie chce, masz kontrole nad wszystkim, nad dsp, nad
wyjsciem, nad tytulami, tagami etc. - sprobuj tez posluchac mp3 przez
ffdshow z wlaczonym dolby decoder, clarity, mixer - hrtf - gwarantuje ci ze
na sluchawkach bedziesz mial obraz przed i za glowa, slyszal to co ma byc
dokaldnie tam gdzie ma byc... i jak mowie za darmo, bez gownianej lachy m$