nowy cooler i Soltek 75-KAV - problem - pytanie

Autor: Tomasz W <wantomek_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 21:31:48 MET

mam pytanko.
od dluzszego czasu mam plyte Soltek 75KAV.
mialem juz kilka roznych coolerow i zawsze dobrze bios oraz soft od plyty -
VIA Hwm pokazywal mi aktualna predkosc wiatraka.
dzis zakupilem:
wentylator Arctic Cooling Fan Pro TC -
http://www.proline.com.pl/shop.php?prodid=41435f46414e5f50524f5f5443
oraz coller
Arctic Cooling Copper Silent 2 TC Rev.2 -
http://www.proline.com.pl/shop.php?prodid=41435f434f505045525f53494c454e545f325443
i za cholere nie pokazuje bios ani Via HWM aktualnej predkosci obrotowej obu
tych wentylatorow
 - nadmieniam ze monitorowane sa fan 1 i fan 2, a sprawdzalem je na
wszyskich podlaczeniach.
Co moze byc przyczyna ?
czy nowsze coolery sa niekompatybilne ze starymi plytami ?

Pozdrawiam
Tomek, GG 62506,