Re: zmiana startowego ekranu w firmowych PCtach?

Autor: ...:::WISKOLER:::... <ROT13_jvfxbyre_at_vagrevn.cy>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 17:46:25 MET

Słynny grzebolog *-* podał dziwną wiadomość datowaną na 8 listopad (
wtorek) o godz. 7:44, o treści :

> jak wiadomo komputery IBM, HP, Dell, Compaq etc. w czasie wlanczania
> pokazuja ekran z logiem, modelem komputera etc...
> jest mozliwosc wgryzienia sie i zmiane takiego obrazu na wlasny?

Jest. Czeka cię grzebanie w pliku BIOS-u. Gdzies kiedyś widziałem taki
programik pozwalający zmienić logo na włąsne. Obrazek miał mieć dwa kolory
i wielkośc zdaje się nie więcej niż 100 b. Ale to było już dawno i od
tamtego czasu wiele się mogło zmienić. Pozatym wgrywanie modyfikowanego
biosu nie należy do najbezpieczniejszych rzeczy.

--
     ..::WISKOLER::..
Mówimy stanowcze *NIE* klikaczom