Drukarki HP

Autor: Doc <docentos13_at_wp.pl.die.spamer.die>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 16:54:29 MET

Witam,

Zastanawiam się nad kupnem drukarki. Mój wybór to HP3920 lub HP3940 (te
chlebaczki).

Co o nich sądzicie? Macie jakieś doświadczenia w ich uzytkowaniu? Chcę
kupić coś taniego co nie będzie używane na skalę przemysłową (czyl drukarka
do domu). Jestem raczej zwolennikiem HP, ale już raz się na nich zawiodłem
(HP640C) i nie chciałbym powtórzyć jeszcze raz błędu.

Kumpel ma podobnego chlebaczka (ale o innym numerze bocznym) i sobie go
chwali. Czy w tych drukareczkach mechanika jest ta sama i tylko soft się
zmienia, czy może identyczna jest tylko obudowa?

Pozdrawiam,

--
Doc