Re: chlodzenie sapphire radeon 9600

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 09:51:27 MET

Andre w wiadomości <news:dkofgu$boa$1@news.onet.pl> napisał/a:

> drogi przyjacielu, kupilem te karte z juz zamontowanym silencerem i
> wierz mi moj komp nie jest super cichy za sprawa starych dyskow IBM ale
> tego silencera bylo slychac w drugim koncu pokoju... zatem- mowie z
> wlasnego doswiadczenia.

Hmmm...
Na pewno masz któryś z tych?:
(poniższe może już być słychać)

Z opisów wynika, że do R9600 jest silencer2
i silencer rev3
Pierwszy to 1500 RPM, drugi 1200 RPM, ten drugi raczej nie ma szans być
"słyszalny".
Możesz podać, ile RPM ma Twój model? Czy jest to fabryczny montaż takiego
chłodzenia (może został przerobiony względem "oryginału")?

--
Pozdrawiam,
  Gargamel