WMP 9 i sieć

Autor: Jakubek <jakubek_01_at_epf.pl>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 07:56:29 MET

Zainstalowałem sobie Windows Media Player 9, mam W98 i sieć kablową.
Problem jest taki, że program nie widzi stacji radiowych. W momencie gdy
chcę uruchomić jakąś stacje radiową lub telewizyjną ( poprzez nagładkę TV
2.0 ) prgram informuje mnie, że muszę być w sieci, a ja jestem cały czas.

Co i gdzie trzeba zmienić w ustawieniach - tzn. jak należy ustawić protokoły
przesyłania strumieniowego oraz ustawienia serwera proxy - teoretycznie
korzysta on z ustawień w przeglądarce - ale nie widzi sieci
Jakubek