Re: RAM - juz sie pogubilem

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 02:11:04 MET

"Ja" 1q2voeodr53vm.b8oxy30ogeb7.dlg@40tude.net

> hmmm.... Corela ?? zalezy do czego...
> obróbka grafiki obróbce grafiki nie równa ...

Grafikiem nie jestem. (ani artsytą) Ale jednak od czasu do czasu
(ostatnio coraz rzadziej, bo od ponad czterech lat nie mam mebli
i plecy już mnie pobolewają) coś w Corelu przemalowuję. :)

> rozwin temet prosze jakie to inne cele realizaujesz na Atholnie 500MHz
> z 192Mb RAMU wymagające lepszej grafiki ?? Staje sie to coraz bardziej
> zagatkowe...

Z Agatkami proszę nie próbować. :) (co innego zagadkami)

Normalnie mam zainstalowanych nieco ponad 100 programów, teraz ze 20 ponad 100.
Istotnie -- większość z nich lepszej grafiki nie potrzebuje, ale są i takie,
które wykazują zapotrzebowanie na lepszą, niż teraz mam, a mam jakąś Rivę TNT,
jako że poprzednia, nieco lepsza, mi się spaliła. :) Na tej bardzo źle pracują
odtwarzacze filmów DVD i tuner TV -- chociażby. :) I pewnie, gdybym chciał z tą
kartą się pobawić -- odkryłbym więcej jej mankamentów, ale że kosztowała mnie
całe 1000 (tysiąc) groszy, więc... :)

Jako ciekawostkę napiszę, że początkowo czarny kolor pod WXP prezentował
się w barwach tęczy, co dawało efekt raczej brązowego koloru, nie zaś czarnego. :)
Ta sama karta, ale pod WME -- czarno rysowała kolor czarny. :) Teraz i pod WXP,
i pod WME mam czarny kolor. :) (i oczywiście inne także) Przy pozornie tych samych
ustawieniach monitora i karty -- miałem różne efekty. :)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'