Re: Witajcie,wpadłem i od razu mam pytanie dotyczące nagrywarki DVD Samsunga TSH-H552U

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 07 Nov 2005 - 23:22:41 MET

"motoryklista :)" <motoryklista@go2.pl> wrote in message
news:dkoj20$49e$1@ns.master.pl...

> Użytkownik "PAndy" <pandrw@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>
> no właśnie z inną.........

Jak kocha to wybaczy... jak nie wybaczy znaczy ze cie nie kocha i to zla
kobieta jest...

Podlacz dysk na jednym kanale jako master bez slave a nagrywarke na drugi
mkanale jako master bez slave, jesli tak masz to napisz - srednio wazny
jest ram i procek ale za to kabelki jak najbardziej i na drugi raz pamietaj
o gumkach!