Re: piszczenie w głośnikach

Autor: harcerzyk123 <_at_o2.pl>
Data: Mon 07 Nov 2005 - 22:32:42 MET

leo napisał(a):
> Ostatnio musiałem zrobić format w swoim kompie. Po instalcji systemu (Xp) i
> innych programów w głośnikach pojawiły mi się piski( są to podobno piski
> systemowe ). Jak to zlikwidować ? Wcześniej wszystko było ok.

Miałem podobne piski. Doraźnie pomogło wyłączenie opcji Audio CD w
regulacji odtwarzania. Ostatecznie okazało się, że miałem walnięty
kabelek audio begnący z czytnika do karty muzycznej i po jego wymiane
wszystko jest OK.
Pozdrawiam.

--
Wolę dyktaturę, w przypadku wpadki przynajmniej wiadomo kogo powiesić.