Witajcie,wpadłem i od razu mam pytanie dotyczące nagrywarki DVD Samsunga TSH-H552U

Autor: motoryklista :\) <motoryklista_at_go2.pl>
Data: Mon 07 Nov 2005 - 21:56:03 MET

Witajcie,wpadłem i od razu mam pytanie dotyczące nagrywarki DVD Samsunga
TSH-H552U. A więc chodzi o to ,że nagrywarka raz czyta płyty, a raz nie
czyta... a czasem wogóle nie czyta, a później czyta ogólnie działa jak chce,
podam Wam teraz specyfikację mojego zabytkowego sprzetu do którego
nagrywarka jest podłaczona i czy to może mieć jakiś wpływ, a więc mój sprzet
to :

P. główna: Abit BE6
Procek: Celeron 500(66)
dysk twardy Samsung jakiś tam.....20 GB
karta graficzna, dźwiękowa: Voodoo 3 2000, Sound Blaster Live 5.1
320 MB Ram
i to chyba na tyle z tych ważniejszych rzeczy. Dysk jest nowy i nie wiem czy
jest to wina mojego sprzętu czy właśnie nowego dysku. Może źle go
podłączyłem prosze Was bardzo o jak najszybszą odpowiedź w tej sprawie.
Z góry dziękuje i pozdrawiam