Re: jak rozwiazac brak prawego alt

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal-wykasuj-_at_gazeta.pl>
Data: Mon 07 Nov 2005 - 22:03:32 MET

On Mon, 7 Nov 2005 21:21:54 +0100, Artur wrote:

> jesli nie sprawiloby Ci to klopotu to poprosze...

Udało mi się sprawdzić dziś - używałem narzędzia "remapkey", niestety,
tylko dla Windowsów linii NT.

Pomóc Ci może
http://www.microsoft.com/windows95/downloads/contents/wutoys/w95kerneltoy/
A jak nie, pomóc mogą Google ("Keyboard remapping").

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//