Re: jak rozwiazac brak prawego alt

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal-wykasuj-_at_gazeta.pl>
Data: Mon 07 Nov 2005 - 21:14:51 MET

On Mon, 7 Nov 2005 20:44:33 +0100, Artur wrote:

> witam,
> mam starego laptopa, ktory nie ma prawego alt-a, jak pisac na nim polskie
> znaki? system to win 98, sposob z klawiszem tyldy odpada, jest malo
> praktyczny

W sumie to NTG, bo hardware'owo tego nie przerobisz.
Aale...

1. RAlt = Ctrl + LAlt (Prowizorka)

2. Narzędzia do przemapowania klawiatury (do wygooglania, ale jak nie
znajdziesz mogę jutro sprawdzić czego używałem - w sumie najlepsze i bardzo
wygodne rozwiązanie - w ten sposób pozbyłem się przykładowo w laptopie
Compaq inserta umieszczonego pomiędzy spacją a RAltem - teraz zarówno
Insert jak i RAlt są traktowane jako RAlt).

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//