Re: I znów wybór karty graficznej

Autor: Dape <dape_at_dape.info>
Data: Mon 07 Nov 2005 - 20:47:09 MET

Szarlih napisał(a):

> chyba raczej nie warto ryzykować (utraty) karty (i nie tylko). jak mu
> niby zasilacz zamiast poprostu nie wstać, zdechnie, może jeszcze
> pociągając połowę sprzętu to co?

  Czyli lepiej jakiegos radka GTO/XL ? Wersje z pasywnym chlodzeniem -
onie ZTCW sa znacznie mniej pradozerne ? Wedlug sprzedawcy w jednym ze
sklepow w ktorym ciagle robie zakupy ludzie uzywali w tej obudowie
6800ultra wiec i z 7800 nie powinno byc problemow - ale jakos nie za
bardzo mam ochote ryzykowac...

--
Celeron 2.8@2.94 64bit | Win x64 | 1.72 GB RAM