Re: Jaki monitorek LCD?

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Mon 07 Nov 2005 - 20:26:57 MET

red napisał(a):

> Do grania to może przesadził, ale ostatnio spotkałem kumpla, który od
> kilku lat zajmuje sie grafiką i sprawił sobie LCD. Mówi, że ma trochę
> kłopot, bo coś maluje, chce gradient, patrzy pod kątem i już ma :P Także
> mówi, że na razie na wyczucie, a potem się zobaczy co dalej.

To niech sobie kupi porządny monitor graficzny a nie jakąś tandetę w cenie
poniżej tysiąca złotych to będzie miał obraz brzytwa. Nigdy nie zrozumiem
ludzi, którzy kupują najtańszy LCD a potem płaczą, że obraz do bani

> Sam niedługo przesiadam sie na notebooka, więc jestem ciekaw jak mi
> będzie szło z grafika :)

Przypuszczam, że tak samo jak Twojemu koledze, o ile nie przyłożysz się do
tematu odpowiednio

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098