Re: Czy chieftec hpc 360-202 pociągnie taki zestaw?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Mon 07 Nov 2005 - 17:35:53 MET

Rojbert w wiadomości <news:dknjb2$6n3$1@opal.futuro.pl> napisał/a:

> Informacją o problemie niedostatecznego chłodzenia chipsetu na płycie
> znalazłem w komentarzu w jednym ze sklepów:
> http://tinyurl.com/7bj5v

Rzeczywiście, wynalazek ten zakłada raczej głośne chłodzenie cpu, więc
Freezer64 odpada...

Chociaż, wiatraki boxowe od AMD wcale nie są szczególnie głośne, znośnie
głośniejsze niż te od Freezerów64, więc może to faktycznie lepsze
(sumarycznie cichsze) rozwiązanie niż montowanie mikrowentylatorka na mostku
z ponad 6000RPM...

--
Pozdrawiam,
  Gargamel