Re: Skklep Internetowy GVC.NET.PL

Autor: Grzech <malcolm_at_autograf.pl>
Data: Mon 07 Nov 2005 - 16:12:01 MET

> Zamawiałem u nich monitor LCD, przyslali bez problemow, kontakt rowniez OK
> Jak trzeba to moge wyszukac paragon fiskalny

Nie szukaj paragonu, bo ja takowy też posiadam - to akurat niestety nie
świadczy jeszcze o istnieniu firmy. Również zamówiłem LCD - okazało się że
ma bad piksel i robią problemy przy odstapieniu od umowy sprzedaży. Po
długiej korespondancji mailowej w końcu wywalczyłem swoje prawo zwrotu
towaru - bo takowe zawsze jest przy zakupach internetowych, ale ... ale
firma póki co dla mnie nie istnieje, skoro nie ma o niej danych w urzędach.
Dziwne to całe GVC. A kiedy kupowałes panel ?