Re: czy mozna? :)

Autor: RudeBoy <poczta_at_SPAM_BLOKmwds.pl>
Data: Mon 07 Nov 2005 - 15:57:19 MET

Wiktor S. napisał(a):

> Nie wiem, ale jeżeli boisz się, że ONI dopasują płytę do nagrywarki, to
> pewnie i tak by potrafili, gdyby im bardzo na tym zależało - podobnie
> jak można dopasować kulę do pistoletu, z którego wyleciała...

IMHO mysle, ze to nie takie proste. Jezeli nagrywara sie nie podpisuje
na plytce to moze wcale nie tak latwo dopasowac co z czego wyszlo.

Przyklad z pistoletem i kula nie najlepszy. Bo w tym wypadku
zdecydowanie silniej dzialaja sily haosu i przypadku, ktore pozostawiaja
wyrazne i charakterystyczne slady na obu przedmiotach.

--
RudeBoy Selecta
ASUS K8N-E DELUX + SEMPRON 64 3000+ + 1024MB DDR PQI + MAXTOR 200GB SATA