Re: Skklep Internetowy GVC.NET.PL

Autor: Grzech <malcolm_at_autograf.pl>
Data: Mon 07 Nov 2005 - 15:21:07 MET

> nie ma firmy nie ma problemu

Jest problem, bo nieistniejąca firma sprzedaje i robi problemy konsumentom.
Gadałem z pracownikiem, powiedział, że firma zarejestrowana jest w
Świebodzinie. Siedzibę mają we Wrocławiu. Obdzwoniłem urzędy miejskie,
referaty działalności gospodarczych i nigdzie nie ma o nich informacji. Ich
domena jest jest wpisana w WHOIS na firmę, która była zarejestrowana we
Wrocławiu, ale została zlikwidowana.

Więc ostrzegam kupujących, aby dobrze sprawdzili firmy, w których coś
kupują. Nie daję 100%, że GVC to lewizna, ale jak do tej pory wszystko na to
wskazuje. Jutro dam zapytanie do Krajowego Rejestru Sądowego, bo to ciekawe
jest.