Logitech Z680 + X-fi problem

Autor: contix <contix_at_nospam.pl>
Data: Mon 07 Nov 2005 - 15:16:16 MET

Witam.

Pierwszy raz mam do czynienia z kartą (Creative X-FI Music),która nie ma na
śledziu złącza pod standartowy kabel optyczny.Zresztą wszystkie wewn. karty
Creative tak mają.I tu się pojawia problem.Dokupiłem co prawda kabel,który
ma z jednej strony jack'a (kabel cyfrowy dedykowany właśnie do takich kart),
ale po podłączeniu za żadne skarby nie umiem uzyskać DD5.1 (o DTS-ie nie
wspomnę).Na płycie mam zintegrowanego Realteka 850 i z niego dźwięk 5.1 oraz
DTS płynie że hej !!(zewn. dekoder od głośników od razu automatycznie
przełącza się na zadany tryb w Win DVD).

 Ale przecież po to kupiłem kartę za 5 stówek żeby to ona była
odpowiedzialna za moje kino :). Podejrzewam że chodzi o jakieś ustawienia
samej karty ale próbuję wszystkiego i nic - cały czas tylko stereo.Pewnie to
mały szczegół,ale nie umiem sobie z nim poradzić.Jeżeli ktoś ma podobny
zestaw - podejrzewam że z Audigy będzie podobnie - proszę o radę.

Z góry dziękuję.

Contix