Re: jak to sie nazywa - elastyczna koszulka na kable, wtyczki itp. ?

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 07 Nov 2005 - 13:34:35 MET

> Izolacja termokurczliwa czy jakos tak.

Mam cos takiego nalozone na pstryczek od zasilania w obudowie, a wiec na
ksztalt zdecydowanie nieokragly, nieregularny i duzo wiekszy niz kabelek i
to jest jakies takie jakby elastyczniejsze od rurek termokurczliwych,
ktorych uzywalem do tej pory. No i ten napis 125 st. C. Ale moze faktycznie
to jakas izolacja termokurczliwa tylko lepsiejsza jakosciowo, albo o wyzszej
temp. kurczenia.
Tak jakos mi sie wydawalo, ze to moze byc cos innego.

::f::