Re: NEC 3540A problem z CDR/ CDRW

Autor: damiz <dkam_at_gazeta.pl>
Data: Mon 07 Nov 2005 - 13:32:46 MET

> tak z ciekawości - dużo płyt nagrałeś?

Dużo tego nie nagrywałem - tak około 50 -70 różnych DVD i CDR

NEC wyłożył się przy nagrywaniu taniej CDR Pacyfic x52 , natomiast DVD
  czyta dalej i nagrywa (TDK,Verbatim)
Nero pokazało komunikat o błędzie kalibracji mocy lasera, po tym zupełnie
przestała czytać i nagrywać zwykłe płytki CDR.
Wcześniej przy płytach CDRW mogłem nią nagrywać tylko x10,
  natomiast zwykłe CDR nagrywała z nieco mniejszą prędkością niż podawał
producent płyty np. na Esperanzach mogłem nagrywać do x32 max.
Na DVD+R i -R RW nagrywa ok. - zero problemów.

Dzisiaj wysyłam nagryware do serwisu