Re: P³yta do Semprona 3000+ 64bit

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Mon 07 Nov 2005 - 12:00:55 MET

Mirek w wiadomo¶ci <news:dkkvcp$isp$1@inews.gazeta.pl> napisa³/a:

> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=15638
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=20980
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=14373
> Któr± by¶cie polecili? I kilka pytañ.

Na pewno nie ten asus, mam go (tfu!), to jest wersja dla ubogich, bios dla
ubogich (np. nie da siê ustaliæ sta³ej kolejno¶ci bootowania dysków, je¶li
jeden z nich jest przeno¶ny i czasem jest wyjêty z komputera, nie ma
mo¿liwo¶ci bootowania z dysków usb itp.), piszczenie gniazd usb ma w
standardzie (sama w sobie te¿ piszczy, ale nie zawsze), jak bêdzie wiêcej
ni¿ jedna ko¶æ ram to bêd± przeboje (¶rodkowy slot ram musi pozostaæ pusty w
takim przypadku), etc. W wersjê delux te¿ bym siê nie pcha³, za du¿e ryzyko,
to jest moja druga (te¿ problematyczna) i ostatnia m-b asusa, ASUS ZSZED£ NA
PSY! (je¶li kiedykolwiek nie by³ "na psach" :p).

Podobnie gigabyte, co rusz mo¿na tu przeczytaæ o problemach z ich p³ytami.

Najpewniejsz± mark± jest MSI, ale je¶li chodzi o konkretny model, to
najlepiej sam sobie zapu¶æ wyszukiwanie w googlach (tak¿e po grupach
dyskusyjnych), czy s± z nim jakie¶ powtarzaj±ce siê problemy.

--
Pozdrawiam,
  Gargamel