Re: ATI Radeon Hydravision vs nVidia GeForce nView ?!?

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Mon 07 Nov 2005 - 10:53:44 MET

> Sek w tym ze u mnie sie nie da - mam Radeon'a 7200 VIVO.

No dokladnie. Ten model tak ma. Nie da sie i koniec.
Zaden soft nie pomoze.

> Podobno konieczne jest posiadanie Radeona z RGB, DVI i TV-out aby byla
> mozliwosc puszczenia dwoch osobnych obrazow na monitor i TV w dwoch
> roznych rozdzielczosciach.
>
> Czy ktos moze to potwierdzic ?

Nikt. Bo to brednie. Ilosc i rodzaje wyjsc nie maja nic do rzeczy.
Potrzebujesz karty typu "dual head" czyli takiej z podwojnym RAMDAC'em.

Tu masz liste:

http://www.benchmark.pl/artykuly/zestawienie_GPU_2/zestawienie.html

Zrwoc uwage na rubryke RAMDAC. To wlasnie te uklady zajmuja sie
kodowaniem obrazu w sposob zrozumialy dla monitorow.
Jesli chcesz miec na raz dwa rozne obrazy, o roznych parametrach
i tede to potrzebujesz dwoch takich ukladow.

Pozdrawiam,
Vituniu.