Soundblaster X-Fi pytania

Autor: PaPi <mushrooms_at_chicken.and.mushrooms>
Data: Mon 07 Nov 2005 - 00:23:58 MET

Witam

Niedawno zakupilem Soundblastera X-Fi. Niestety intrukcji do najtanszej
wersji praktycznie nie ma, nawet ta elektroniczna jest imho bardzo skromna.
W zwiazku z ww. mam dwa pytania :
1. Czy moglby mnie ktos oswiecic JAK korzystac z funkcji SuperRip ?
Nie mam pojecia w jaki szybki sposob moglbym zamienic moje nagrania mp3 na
zmodyfikowane przy pomocy np. 24-bit Crystallizer .
Wszedzie tylko marketongowy belkot - korzystanie z f-kcji SuperRip a nigdzie
nie ma bezposredniego opisu jak to uruchomic :-)
2. Kolejne lamerskie pytanie - czemu w filmach DiVX z zapisanym dzwiekiem
AC3 nijak nie udaje sie wlaczyc efektu 3d na sluchawkach. Sposob opisany w
artykule http://pclab.pl/art16315-3.html - tj. ustawienie wyjscie na
SPDIFout w playerze oraz CMSS-3d headphone (np. WinDVD) dziala swietnie ale
tylko dla filmow DVD (pojawia sie logo DolbyDigital).
Odtwarzanie AVIkow w zwyklym playerze (allplayer, subeditplayer) nie
przynosi oczekiwanych efektow - tj. nie pojawia sie logo ani nie slychac
podobnego efektu jak dla filmow DVD.
Korzystajac z WinDVD i DiVXa w ogole nic nie slychac.

Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi.

PaPi