Re: Notebooki Asus - warto?

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Sun 06 Nov 2005 - 22:54:48 MET

och.karol napisał(a):

> Co mozna ciekawego lub nie powiedzieć o notebook'ach firmy Asus. Sprzedawane
> w Polsce są od niedawna więc nikt ich nie klasyfikuje jako "markowe".

Żartujesz. Noteboki Asusa są sprzedawane w tym kraju od lat

> Natomiast kupując komputer 2 i pół roku temu spotkałem się z opinią, ze Asus
> to Mercedes wśród laptopów.

Do Mercedesa to mu dużo brakuje. Niemniej to są porządne wyroby. Asus ma
także znakomity i szybki serwis w Polsce, który jest realizowany przez
firmę Orika od bardzo dawna

> Patrząc jednak na obecne ceny tego sprzetu
> trudno uwierzyć w ten pogląd.

To znaczy?

> Kupiłbym znowu Maxdatę - ale cenowo się nie popisują.

Jakościowo też nie. Vide --> testy na http://www.benchmark.pl

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098