Problem z uruchomieniem komputera

Autor: Rychu <rychu81_at_o2.pl>
Data: Sun 06 Nov 2005 - 22:04:16 MET

Witam.

Mam następujący problem.
Po wyłączenu komputera i ponownym uruchomeniu po upływie 2 do 8 godzin. Komputer
nie uruchamia się (nie ma charakterystycznego piknięcia z płyty). Wogole nie
pojawaia się obraz. W przedziale do 2 godzin i po 8 godzinach komputer uruchamia
sie normalnie.

Robiłem już najróżniesze podmiany tzn. zmieniłem procesor, RAM, zasilacz też na
360W i nadal to samo.
Jedynie jak zmieniłem płytę albo jak zmieniłem grafikę to było ok. Jedankże jak
wstawiłem tą samą grafikę ale inny egzemplarz to też nie chodziło.
Wydaje mi się że przyczyna tkwi w płycie lub grafice.
Dziwne jest to że oba produkty są tego samego producenta.
W płycie był już wgrany nowy bios i nie pomogło.

Czy ktoś może mi pomóc co może być przyczyną?
Nie wiem co wysłąć mam na gwarancję czy płytę czy grafikę.

Mam następującą konfigurację komputera:
-procesor: Athlon 2500+
-płyta: ASUS A7N8X Deluxe
-RAM: 512 TwinMos CL2.5