Re: Procesor TUALATIN 1200 MHz - czy będzie działał na płycie ECS P6VAP-A+

Autor: Szymon Wróblewski <smiecii_at_pocSPAMMzta.onet.pl>
Data: Sun 06 Nov 2005 - 13:22:28 MET

> Do obsługi Tualatina potrzebny jest na płycie chipset:
> Ali Alladin Pro 5
> i810 E/2A stepping A3,
> i815 stepping B, czyli i815EPT
> VIA Apollo Pro 133T oraz Pro 266T
> SIS 635T
Na innych płytach FCPGA (slot 1 również np. BX) też będzie działał, ale
trzeba zrobić z FCPGA FCPGA2, niestety potrzebna jest interwencja
elektronika - na sieci można znależć opis (z tego co pamietam dwie
zwory, najlepiej z kynaru i odizolowanie jednej nóżki). Dodatkowo płyta
(przejściówka w wypadku Slot1) powinna wspierać regulacje napięcia, żeby
później zbytnio proca nie smażyć). No i jeszcze najlepiej bios
potraktować AwardPatcherem (aktualizacja mikrokodu), żeby procek był
dobrze rozpoznawany.

--
Pozdrawiam
Simon