Re: [lame]internet na 2 kompy ???

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Sun 06 Nov 2005 - 11:51:10 MET

Lookasik wrote:
> Mam lacze stale i chcialbym podpiac do niego 2 komputery. Slyszalem ,ze
> najprosciej kupic jakiegos "huba" do niego stalke i dopiero komputery do
> huby . czy ten hub ma jakas nazwe czy po prostu hub. czy instalacja wymaga
> jakiejs konfiguracji czy wistarczy kupic huba i popodpinac wszytsko ???

Jesli zakupisz huba lub switcha to aby net dzialal na obu kompach musisz
miec przydzielone 2 numery IP od dostawcy internetu. Podejrzewam, ze tak
nie masz, czyli masz tylko 1 numer IP.

Rozwiazaniem jest to urzadzenie

ktore jest ruterem (mimo jednego IP bedzie mozliwosc korzystania na obu
komputerach z internetu), a takze switchem (to taki lepszy hub :)) z 4
wyjsciami.

--