Podłączeniue drukarki powoduje "cykanie" w głośnikach.

Autor: dooh <dooh_at_wp.pl>
Data: Sun 06 Nov 2005 - 10:58:48 MET

Witam.

Mam Athlona XP 2500+ na płycie Abit KV7. Po podłączeniu drukarki Canon Ip
2000 przez USB w głośnikach słysze uporczywe "cykanie". Co dziwnego :

Do karty mam podłączone głosniki i miniwieże do 1 gniazda za pośrednictwem
rozdzielacza. Cykanie słychać w głośnikach cały czas a w wieży tylko gdy
mikrofon nie jest wyciszony. Nawet gdy ja tego nie słyszę to rozmówca skypa
słyszy cykanie (gdy mam wyciszony mikrofon także)

1. Czy da się to jakoś usunąć ?

2. Czy może to być szkodliwe dla samego sprzetu ? Na codzień mi to nie
przeszkadza ale czy może miec jakies negatywne skutki w przysżłości dla
sprzetu.

--
[  d.o.o.h.  - Device Optimized for Observation and Harm  ]
[ mail:dooh(at)wp(dot)pl  GG:198354  http://dooh.virtu.pl ]