Re: Spis katalogow do txt ?

Autor: bruner <brunerro_at_wp.pl>
Data: Sun 06 Nov 2005 - 00:23:04 MET

Podrapawszy się po głowie Łukasz Ledóchowski pierdnoł, beknoł i napisał:
> [...]
Ja robię to tak: w Total Commanderze, w zakładce konfiguracja > zmień pasek
narzędzi; przypisałem jeden przycisk do polecenia "cm_CopyNamesToClip (Copy
filenames to clipboard)",teraz w oknie commandera zaznaczam potrzebne pliki
i foldery, klikam przycisk i wklejam do dowolnego pliku tekstowego.

--
Pozdrawiam
Bruner