Re: Sempron 64bit - problemy z oprogramowaniem

Autor: hanek <bhanek_at_o2.pl>
Data: Sat 05 Nov 2005 - 16:43:04 MET

Jott wrote:
> Mam nowego kompa:
> płyta gł: abit nf8-v2, proc: sempron 2600+ 64bity, grafika: radeon 9250.
> No i od poczatku mam problemy z niektorymi programami, m.in. z matlabem 7.0
> i firefoxem 1.0.7 i paroma innymi. Jak uruchamiam matlaba, to ten wylacza
> sie podczas inicjalizacji. W firefoxie jak klikam na niektore linki to
> program tez sie od razu wywala. I to bez zadnych errorow i komunikatow o
> bledach typu: "Chcesz debugowac, czy wyslac raport do microsoftu??".
> Instalowalem chyba z 3 wersje xp (xp64, xp sp1 i xp sp2) i za kazdym razem
> to samo.
> [...]
chcialem jeszcze dodac ze sempron64 tak naprawde to nie ma 64 bitowych
instrukcji (nazywa sie tak tylko dlatego ze jest to obciety Athlon64)

co do wywalania to jak juz koledzy wspomnieli pewnie pamiec, moze przez
przypadek jest cos 'za szybko' ustawione w Biosie, np. Top Preformance
czy cos takiego...