Re: grafa ASUS 9550GE

Autor: insane <prv_at_prv.prv>
Data: Sat 05 Nov 2005 - 15:58:55 MET

Użytkownik "Phyt0n" <1phyton1@1frazpc.1pl> napisał :

> w przypadku asusa to chyba ma tylko 128-bitowa magistrale pamieci no i
> moze troche wyzsze taktowania ...

...nie rozumiem, to w przypadku Sapphire 128/128 nie oznacza ze pamiec
(128MB) jest na szynie 128b ? Wiem, ze byly wersje 64b, ale pytam w
porownaniu do 128b. No chyba ze zle rozumiem oznaczenie 128/128.

Co do owego Asus'a 9550GE, to w windzie (ppm na pulpicie-> menu
wlasciwosci->ustawienia->zaawansowane->karta) oprogramowanie deklaruje, ze
uklad DAC pracuje z czestotliwoscia 400MHz. Nic nie bylo krecone.
Zainstalowane sa oryginalne sterowniki producenta. Jak jest w przypadku
innych kart? Chodiz mi tu glownie o szafira. Moze ktos podac wiarygodne
dane? Ciezko mi w dzisiejszych czasach uwierzyc w to, co podaje sprzedawca.

> wystarczy zajrzec na strone ...

Asus (www.asus.com) jedynie pisze, ze sa tam uklady 9550 (wersja nie-SE)
128MB i 128b. Karta obsluguje jakies tam funkcje graf, ktore i tak sa w
standardzie wszystkich 9550-tek. Sapphire (www.sapphiretech.com) wogole za
wiele info nie udostepnia, w zasadzie to nic oprocz typu zastosowanego
chipsetu graf. - mowie tu o wersji eng strony produnecta, bo na polskiej
wogole nic nie ma :( nawet nie warto jej wlaczac.

pozdro!

--
insane