Re: temperatura Intel 3Gh

Autor: jack <shineme-wytnij_at_gazeta.pl>
Data: Sat 05 Nov 2005 - 13:57:34 MET

Dnia Sat, 5 Nov 2005 11:40:30 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

> Użytkownik "*KW*" <wasilewk@neostrada.pl> napisał w wiadomości

> one to normalnie tak szumią jak silnik z odrzutowca na hamowni...

Bdzurka - choc nie są najcichsze zdarzają się modele - tak modele (jest co
najmniej 3 rodzaje boxów ) ktore naprawde mozna nazwać w miare
niegłośnymi.Sam mam boxa i choc przymierzam się do zmiany ze względu na
temperatury (w stresie 62 st. 3Ghz presscot) to jego głośność jest naprawde
niedokuczliwa - ale slyszałem tez intele jak młynki do kawy wiec są rózne.