Re: [lame]internet na 2 kompy ???

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Sat 05 Nov 2005 - 12:51:55 MET

Sander <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> wrote:

> http://www.dobreprogramy.com/demonstracje/siec_domowa.htm

            1. Przeciez nie napisal czy wymagana jest tylko praca drugiego
komputera przy dzialajacym pierwszym, czy maja dzialac calkowicie
niezaleznie, a sadzac po nazwie jest tam pewnie tylko instrukcja ICSa.
            2. Nie chce mi sie 8-12 MB flasha sciagac, ale ponownie podejrzewam
ze tam bedzie klikolowia w stulu "otworz ta zakladke kliknij tu".
Jesli bym juz cos polecal to np: bardzo fajna pozycje dla poczatkujacych
- wydana na GNU FDL przez Bartosza Kiziukiewicza - Sieci Lokalne
Trochę teorii, nieco praktyki. PRzynajmniej czegos sie nauczy poza malpia
zrecznoscia w klikaniu.

http://banita.pl/books/pdf/sieci.pdf [590 kb, a nie 12 MB]

--
Pozdrawiam, Michal Bien