Re: R 9800 czy r X700 ?

Autor: taki <konradpc_niespam__at_aol.com>
Data: Sat 05 Nov 2005 - 12:35:09 MET

"Leszek" <leschek@hehepoczta.fm> wrote in message
news:dkhsns$3t0$1@opal.icpnet.pl...
> Która karta graf. lepsza i dlaczemu warto się przesiąść z R 9550/9600 ?
Nie mialem 9800 ale mam x700. Jestem bardzo zadowolony. Draznila mnie
troche wysoka temperatura pracy - 78 stopni w stresie, wiec zamontowalem
sobie dodatkowy wiatraczek dla lepszego samopoczucia - teraz w stresie
jest 67 - 69. Jednak zabieg ten byl tylko dla samopoczucia, poniewaz
te karty podobno pracuja w takich temperaturach i jest to normalne.
Co do wydajnosci - to przesiadka z kreconego 9550 dala mi okolo 120%
wzrostu w 3dsmarkach. W grach jest jeszcze lepiej. Enemy Territory -
teraz mam stale 76 fps w 1280x1024, wczesniej. Quake4 mam stale
60 fps online na podrasowanym cfg (wiecej gra nie pozwala).
Ogolnie dobra karta.

Pozdrowienia,
taki