Re: przegrzany procesor?

Autor: Krzysiek_S <radzynpodl_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 05 Nov 2005 - 08:07:12 MET

"Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> wrote in message
news:dkh0av.32s.5@Hobby.od.19.lat...

> Rozmuiem że masz teraz ustawienia standardowe ?

Tak,

> A system nie wiesza się tylko zamyka ?

Tak system się zamyka.

> Jeżeli tak, to sprawdź co jest tego przyczyną w podglądze zdarzeń
> o ile masz WinXP.
> Panel sterowania/Narzędzia administracyjne/Podgląd zdarzeń/

Mam WinXP, patrzę w podglądzie zdarzeń, ale dla mnie to czarna magia. W
częsci SYSTEM powtarza się co jakiś czas błąd: Nie można uruchomić usługi
General Purpose USB Driver (adildr.sys) z powodu następującego błędu Nie
można odnaleźć określonego pliku.
Poza tym tylko jakieś informacje. Jedna z nich (tuż przed zamknięciem
systemu) : Zatrzymano usługę dziennika zdarzeń.
Jest też coś takiego: Microsoft Windows 5.01. 2600 Dodatek Service Pack 2
Uniprocessor Free.

Tak jak pisałem jestem w tym zielony, może powiedz, czego mam ewentualnie
szukać?

Dzięki za zainteresowanie wątkiem