Re: Obraz w TV

Autor: Bilbo Bagins <bilbo_bagins_at_wp.pl>
Data: Sat 05 Nov 2005 - 00:04:33 MET

Użytkownik "Marek" <marek.halacz@neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:dk10ah$k10$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam.
>
> Użytkownik "Mont" <waco1delete@interia.pl> napisał w wiadomości
>
> Jak masz ustawione te klonowanie bo jezeli na tryb teatralny to właśnie
> brak jest napisów na TV - ustaw opcję to samo na wszystkich albo tak jak
> teraz przy oglądaniu na TV jako primary.
> --
> Pozdrawiam Marek.
Jest jeszcze inna możliwość.
Użyj jakiegoś filtra, który w trakcie odtwarzania filmu wstawia napisy w
obraz i stają sie one jego intagralną częścią.
Mam tu na myśli nie wmiksowanie na stałe napisów lecz wstawianie ich na
gorąco tuż przed wysłaniem klatki do karty graficznej.
Ja właśnie u siebie tak mam w połaczeniu z trybem Theater Mode.
Do wstawiania używam leciwego już, ale skutecznego programiku o nazwie
VobSub.
Jedyny mankament tego programiku jest taki, że nie obsługuje on napisów w
popularnym formacie *.txt (tzn. 00:15:12: tekst).
Bez problemu można te napisy przerobić innymi programikami, których w sieci
dostatek, na format *.sub (tzn. {123}{456} tekst)