Re: Final: Ktora nagrywarka: SHW-1635S czy ND-4550A ?

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 04 Nov 2005 - 22:34:21 MET

> Nadal kodowania nie masz,

W tym MIME jest jeszcze taki bonus "Koduj tekst uzywajac" , ktory mam
ustawiony na "Brak". Moze tam cos wybrac bo sa jakies 2 opcje jeszcze?
Ale googlam i jedni zalecaja zostawic Brak a inni, ktores z tych 2 opcji
dowyboru :-/

> Dobra, kodowanie kodowaniem, a Ty lepiej odpowiedz na pozostałe moje
> pytania nt. sprawowania się nagrywarki. Szczególnie interesuje mnie ta
> strategia odczytu, chociaż nie wierzę żeby od modelu 3500 coś poprawili
> (tzn. pewnie dalej rozpędza płytę a potem dopiero czyta).

Jak podlacze to napisze (w weekend najwczesniej, to i nagram cos i
przetestuje CD-DVD Speedem jakosc) :-P
Teraz lutuje diody zenera w zasilaczu. Pewnie NEC`ki maja jak LiteOn`y z
tym rozpedzaniem - najpierw rozpedzaja a potem czytaja - ja w kazdym razie z
innym zachowaniem w napedach DVD sie nie spotkalem.

::F::