Re: Dane gwarancja dysku

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Fri 04 Nov 2005 - 22:28:09 MET

Sander napisał(a):

> Jeżeli na tym HDD masz cenne dane, to dlaczego nie pomyślałeś o RAID 1 ?

BO Nie było pieniedzy to jedno a drugie nie wiedzialem zę bede musial
posiadac cenne dane któcy nijak niebede mógłprzniesć - dla ciekawostki
sa to Materiały filmowe z kamery klienta któe czekaja na montaż - a że
maerial mało emecjonujacy a klientowi si enie spieszy z oddaniem to tak
lezy dołogiem i sie wala po dysku. Ale i tak to nie zmina fakt zę
wszstkie projekty (w tym jednemój) musial by przeniesc mozolnie na DVD a
potem znów kopiować. Krótka kalkulacja: Płyta DVD któa nie padnie po
nagraniu ok 2zł, dancyh do nagania - 160 GB na płytę wcisne okolo 4,5 GB
- wydam całe 70 zł + czas nagrania (jeda płyta DVD to około 10 minut
wiec samo nagrywanie (ciagle) zajeło by 6 godizn ) bez przygotowania
dancyh któe mozne potrwac tydzień.

> Tak byłoby chyba rozsądnie.

I tak pewieni bede zmuszony zrobić zazkuićkoljny dysk i znów wydatek 400
zł...