hdd - problem... proszę o pomoc, poradę

Autor: graf grafen <graf_zero_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 04 Nov 2005 - 22:22:26 MET

Witam,

jakiś czas temu kupiłem kieszeń USB do HDD. Dysk ma 120 GB i od paru dni po
podłączeniu kieszeni z dyskiem do komputera pojawia się komunikat: "próba
opóźnionego zapisu nie powiodła się" - dysk jest na chwilę widoczny w
oknie "mój komputer", ale po chwili znika. Często też po podłączeniu kieszeni
z dyskiem pojawia się komunikat o nierozpoznaniu urządzenia USB.

Czy ktoś może spotkał się z podobnym problemem? Proszę o pomoc, a jeśli temat
był już poruszany, to proszę o link - nie sprawdzałem archiwum (przepraszam),
bo łączę się przez modem, a to działa jak... "krew z nosa".

zrozpaczony
GG/GZ
p.s. inny dysk (3,2 GB) włożony do kieszeni działa chyba prawidłowo, tzn.
jest widoczny, ale ponieważ nie jest sformatowany, to komputer nie rozpoznaje
jego rozmiaru