Komputery pracujace w Tandemie

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Fri 04 Nov 2005 - 20:23:06 MET

Zożyło sie ta ze mam w domu 4 komputery. 400MHz/256KB, 500MHz/512KB,
500MHz/256KB, 2000MHz/512KB. I mam pytanie w jaki sposób za pomoca
Gigabitowej sieci lan mógłbym uzyskac mniej wiecje wsółdzieleni mocy
obliczeniowej dla ych jednostek? Jakie oprotramowanie było by potrzebne?
   Oczywicie nie myłe tutaj o zbudowania super komputera ani nawet o tym
by na jendym ze stanowisk mieć łacznie do dyspozycji 3400MHz i 1536KB
pamieci podrecznej. Często Renderuję Filmy na tej najszybszej jednostce
i czesto pozostałe jednostki (te słabe) są nieużyane a film mógłby sie
renderowac szybciej - co prawda jest zawarta aplikacja któ wspomahgał by
wykorzystywanie mocy wielu komputerów, jednak do innych zastosowań mozan
teog użyć? Np do pracy w programach graficznych? Słyszałem ze w
systamach LINUX jest coś takiego mołżiwe jednak nie udao mi sie
przbernac przez ustawienie iptables na serwerze wiec czarno widze powrót
do Linuxa.