Re: Czy Barton 2600XP 266MHz ruszy na p³ycie Soltek SL-75 KAV

Autor: Mariusz Kozerski <mariuszkozerski_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 03 Nov 2005 - 21:46:11 MET

Pewnego razu pawelf z pawel.h@_usuñ_to_chello.plf napisa³(a):

> Zdajê sobie sprawê, ¿e niestety powoli czas rozejrzec siê za czym¶
> bardziej na czasie, ale gdzie ja teraz znajde tak± drug± p³ytê (czyt.
> niezawodn±, stabiln± i z dobrym zapleczem firmware'owym :)

    Ha! Có¿ by Ci tu doradziæ? Osobi¶cie przesiad³em siê z Solteka na
Gigabyte i nie ¿a³uje. Konkretnie z modelu SL-75KAV na GA-7N400 Pro2. Z
tym, ¿e teraz wypada³o by ju¿ przechodziæ na ca³kiem nowy procesor (nowe
podstawki, pamiêci i takie tam...).
    Konkretnego modelu nie wska¿ê, bo pozbawi³ bym Ciê ca³ej przyjemno¶ci
przedzierania siê przez recenzje, specyfikacje, opinie i wybieranie tej
"najlepszej" dla siebie. Ale ogólne wskazówki s± takie - trzymaj siê
markowych firm, jako¶æ musi kosztowaæ.

pozdrawiam
Nazgul(7z9)

--
Errrrrrr... eeeee... no co by tu wpisaæ?