Re: Laptopy - oddzielna grupa

Autor: och karol <och.karol_at_gazeta.pl>
Data: Fri 04 Nov 2005 - 15:16:49 MET

news:dkf1jk$8oe$1@polsl.gliwice.pl...
> PrzejRZystsza byłaby ta grupa, gdyby zajmowała się tylko
> komputerami (w tym notebookami) ze strony sprzętowej
> i gdyby ludzie nie odpowiadali na pytania NTG.

Masz trochę racji ale nie do końca.
Nazwa grupy nie jest jednoznaczna i stąd te posty (sam się naciąłem dawno,
dawno temu). Gdyby nazywała sie np. pl.com.pecet.sprzet to nie było by
wątpliwości.

> Skąd wiesz,
> że na nowej grupie tylko o notebookach też by ludzie w kółko
> się o Windows nie pytali? ;)
> A do szukania informacji świetnie nadaje się Google, możesz
> nim wyfiltrować sobie wiadomości dotyczące tylko konkretnych
> modeli na przykład.

Nie macie litości dla mniej zdolnych w poszukiwaniu skutecznych rozwiązań
:-).
Z drugiej strony pomyśl - jeśli na grupie nie pojawiały by się wątki w
sparwach, które można rozwiązać za pomocą "googlarki" to jak słaby byłby
ruch! A tak, aż przyjemnie zajrzeć - co chwila coś nowego.
:-)

--
pozdr
karol