Re: jakie glosniczki 2.1?

Autor: JaromirD <rydberg_at_q2.pl>
Data: Fri 04 Nov 2005 - 13:35:50 MET

http://www.proline.pl/shop.php?prodid=43545f322e315f494e53504952455f50333830

> Tych Logitech akurat nie słuchałem, ale P380 już sprawdzałem i są jak
> najbardziej w porządku.

Ja z kolei nie słyszałem P380 ale mam Logitech X-230 i też nie narzekam. Jak
dla mnie główna różnica jest taka: Logitech ma zasilacz w subwooferze, a
Creative osobno (jak w tańszych drukarkach). Z kolei P380 mają pilot, a
X-230 - nie. Ponieważ już i tak mam plątaninę kabli pod biurkiem, wybrałem
X-230. Jeśli komuś nie przeszkadzają dodatkowe kable a woli pilot to
wybierze P380 (mnie regulacja głośności "na ekranie" nie przeszkadza;
głośniki stoją poza tym blisko monitora więc daleko też nie sięgam).

JaromirD

P.S.
Jeśli dobrze widzę na zdjęciu, to P380 mają tylko regulację głośności w
pilocie. Jeśli już, to wybrałbym wyższy model, który ma również regulację
basów.

--
Odpowiadając zamień "q" na "o".