Problem z zainstalowaniem sterowników do karty Radeon 9200SE

Autor: Unknown Soldier <pol_at_linux.vnet>
Data: Fri 04 Nov 2005 - 11:39:26 MET

Cześć,
Problem jest na XP z SP1 u kumpla na kompie. Chipset Intel Brookdale-G
i845GV. System jest świeżo zainstalowany. Na win2000 jest podobnie, ale
na win98 i na cdlinuksie (live cd) jest OK. Próbowałem zainstalować
sterowniki z CD, ściągnąłem Omegę jak i najnowszy sterownik z
www.ati.com i nic. Driver od ATI rozpakowuje się, wchodzę do katalogu
uruchamima setup.exe i nic. Próbuję wskazać plik INF kreatorowi i nic.
Próbuję przez "Dodaj nowe urządzenie i nic". W menadżerze urządzeń
ciągle tylko: "Kontroler wideo (zgodny z VGA)". Starałem się pokierować
kolegę żeby wyłączył wbudowaną karte graficzna w biosie (nie jestem
pewny czy się udało). Polegało to na przełączeniu opcji odnoszącej się
do "Video" z "Integrated" na "PCI". Wyłączyłem w Menadżerze Urządzeń
wbudowaną kartę dźwiękową Realtek AC97. Bez efektu.Są zainstalowane
stery do płyty głównej (wsród nich ten do zintegrowanej k. graficznej).
Może to przez to? Chociaż zanim zacząłem grzebać w tym kompie to nie
było ich, ale nie było też innych. Być może powinienem pominąć te do
grafiki a resztę zainstalwać? Była możliwość, bo były checkboksy.
Czekam na porady, które by skróciły moją walkę:). TIA.

leffort