sb live! i 'wyjscie czolowe'

Autor: zpos <eetruss_at_wp.pl>
Data: Fri 04 Nov 2005 - 11:34:44 MET

mam taka karte z wyjsciem z przodu 'podlaczanym w miejsce napedow' wyjscie
ma napisane drive II

kiedyś (przed przeinstalowanem windowsow xp) mialem tak, ze przy
podlaczonych sluchawkach (na wejsciu przednim) glosniki tez graly... (tzn
byl dawany sygnal)

teraz po wpieciu sluchawek wylaczaja sie glosniki...

nie wiecie moze, co zrobic, by bylo jak wtedy? jest to dla mnie bardziej
praktyczne... chce miec po prostu na stale podlaczone sluchawki i nie musiec
ich wyciagac, gdy chce posluchac czegos na glosnikach (podpinane z tylu)