Re: riva tnt2 32mb a nvidia 256

Autor: zpos <eetruss_at_wp.pl>
Data: Fri 04 Nov 2005 - 11:04:10 MET

Użytkownik "Grzegorz Kapusta" <traper@cashflow.com.pl_USUN_TO> napisał w
wiadomości news:dkd7qk$64m$1@news.onet.pl...

> Na 100% Riva TNT2 nawet okrojona nie jest za słaba do filmów.
> Odpalałem divx-y na PII 400 MHz, TNT2 m64 i nic się nie cięło.
> pl.comp.pecet zna też słabsze konfiguracje, na których chodziły
> filmy. Podejrzewałbym jednak sterowniki - jakie masz? Wersja?
> Dostawca?
> Aby wykluczyć (bądź potwierdzić) uszkodzenie karty ściągnij sobie
> Movix'a, wypal na płytce, wystartuj z niej i będziesz więcej wiedział.
> http://sourceforge.net/projects/movix/

ok, ściągnę i przetestuję; też właśnie tą kartę podejrzewam (bo skoro na 8mb
chodziły...) tylko nie wiem, czy padnięta czy taka słaba...
sterownik to byl 44.03 i było to samo. wróciłem do systemowego...
na tym samym sterowniku moja uszkodzona karta dawała radę...
odtwarzam best playerem, dvd - power dvd
i nigdy nie miałem problemów z tymi programami...
kodek to codec7.8g_nt (film stary i jak przypominam: na karcie poprzedniej
chodził)

ps: ja nie mogę odczytać swojej wiadomości, w której pisałem jakie dkładnie
mam karty, więc jeszcze raz napiszę...

ta poprzednia, która ma teraz awarię, ale filmy obsługiwala pieknie, to
creative ct6970
coś takiego:

http://www.archiwizator.pl/a70121474.php

a producent tej rivy to jakis ennyah ;]