Re: Toshiba a IBM = Wielkanoc a Boże Narodzenie, czyli czy warto zapłacić więcej?

Autor: TKok <use_address_from_post_at_foo.com>
Data: Fri 04 Nov 2005 - 09:33:17 MET

"Tomek" <domek@fr.pl> wrote in message
news:15f27$436a7a93$57cff1e5$26678@news.chello.pl...

> Sorry Dape, ale w takie bajki to ja nie uwierze- nie wymyslili jeszcze
> takiej baterii ktora po 2 latach bylaby jak nowa i nie ma wcale to nic
> wspolnego z jej producentem, jest to poprostu rzecz ktora sie w czasie
> eksploatacji zuzywa.

Od 2 lat mam toshibe Satellite 2450 - bateria cały czas trzyma "prawie" jak
nowa - 2-3h bez problemów.
Mój znajomy ma 4 letnią Toshibe portege - bateria trzyma 5minut.
To ile trzyma bateria po paru latach zależy od tego jak była używana. Np. w
mojej instrukcji było napisane aby raz na miesiąc kompletnie ją rozładować i
naładować do pełna.