Re: podkręcanie karty graficznej

Autor: misiek <misiek_1928_at_o2.plWYTNIJ.TO>
Data: Thu 03 Nov 2005 - 23:10:55 MET

Dnia 3 Nov 2005 19:52:46 +0100, woj napisał(a):

> witam
>
> mam karte Sapphire Radeon 9550 128 MB 128 Bit TV (4 ns), chciałem ja troche
> podkręcić, do ilu można podkręcić pamięci (na rdzeniu jest wiatrak na skromne
> podkręcenie nie jest chyba konieczna zmiana na większy) jeśli nie ma na nich
> radiotorów.
> ktoś ma moze doświdczenie w podkręcaniu tej kary...
> czy lepiej od razu zainwestować w radiatory
> z góry dziękuje

Hmm, czytales poprzedniego Chipa? Pisali o Radkach 9550. Podobno kreca sie
jak szalone tylko za pomoca ATI Tools trzeba odblokowac zegar. Nie wiem czy
dobrze pamietam (gazete zostawilem poza domem, wiec nie moge sprawdzic) ale
pamieci krecily sie do nawet 520MHz! a co do rdzenia to juz kompletnie nie
pamietam. Ale ogolnie wyszlo na to ze Radki 9550 kreca sie o 70-120%!
Opisywane byly dwa Radki - jeden to chyba Gigabyte a drugiego nei pamietam.

Najprosciej bedzie jak sam sprawdzisz. Ewentualnie moge jutro napisac o
jakie Radki szlo i jakie byly parametry po OC.

--
| ASUS A7N8X-E DELUXE | AMD ATHLON XP 2500+@3200+ BARTON |
| BOX COOLING + 2x80mm|  2x256MB DDR-400 TWINMOS CL 2,5  |